Author Topic: GT Legends a 1€ (retail)  (Read 2986 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Mário Peixoto

• Escrivão e
  • Gestor de Redes Sociais | Staff
  • Lenda
  • Liked: 2258
  • Braga
    • View Profile
  • Simulation Hardware: Fanatec CSL Elite Base+ | Fanatec McLaren GT3 Wheel | Fanatec ClubSport Pedals v2
GT Legends a 1€ (retail)
« on: April 23, 2011, 01: 57 »
The British gaming shop GameSeek has started a sale on Simbin's GT Legends, selling the historical racing simulation for just 99 British pence.

Currently, there are still almost 2000 copies in stock so this is the chance for European sim racers to stock up on a true classic.

Aside from the value of the original product, a GTL disc also comes handy for various mods such as Historic GT & Touring Car or Power & Glory that require an original GTL disc to install.

http://www.gameseek.co.uk/pd/PCbjq616n1x5uqgeqr/

Para os interessados numa versão retail deste jogo, esta é a oportunidade ideal de o comprar. Infelizmente para Portugal fica um bocado mais caro por causa dos portes, cerca de 5,6€ (são 3.99£ de portes).

Pessoalmente não vou comprar, já o joguei e está engraçado, mas como todos os carros foram convertidos para o Race 07, quando me apetece andar com clássicos basta pegar neles. Mas é bom para quem gostava de ter na coleção e portanto deixo aqui a informação. :smile:

Offline João Monteiro

• Veterano
  • Liked: 88
    • View Profile
  • Simulation Hardware: Logitech G27
Re: GT Legends a 1€ (retail)
« Reply #1 on: April 23, 2011, 02: 30 »
Muito obrigado Mário!

Vem mesmo a calhar. Hoje estive a ver o mod Power & Glory e fiquei bastante interessado. Mas para instalar o mod é preciso o CD/DVD original na drive.
Vou mandar vir!

:yahoo:

Offline Filipe Galego

• Fundador
  • Lenda
  • Liked: 413
  • Do you like what you see? Join us!
    • View Profile
    • PTSims
  • Simulation Hardware: Fanatec GT2+G25 pedals+CH full Hotas+TrackIR4Pro
Re: GT Legends a 1€ (retail)
« Reply #2 on: April 23, 2011, 12: 45 »
Eu devo ter cá em casa. A caixa tenhp. o dvd não o enocntro desde que mudei para esta casa eheh
Por isso até fico tentado. É obrigatório em qualquer colecção...