Author Topic: SpinTires  (Read 985 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ricardo Gama

• Lenda
  • Liked: 527
  • "Make it for Fun or don't make it at all!!"
    • View Profile
    • Crowds Garage
  • Simulation Hardware: Logitech G29 ; SimLab GT CUP;
  • Paddock Member: Yes
SpinTires
« on: May 26, 2014, 12: 14 »
 :shok:

Spintires™ is an Intel® award winning off-road driving experience designed to challenge the player's driving skill and endurance.

Take responsibility of operating large all-terrain vehicles and venture across the rugged landscapes with only a map and compass to guide you.

Explore the levels and unlock portions of the map whilst discovering new trucks, fuelling stations, garages and lumber mills.

Collect lumber with the crane attachments and try to deliver them to the objectives. Use the surroundings to your advantage, you may need to winch yourself free!

The real-time deformable terrain will challenge even the most seasoned offroader. Do you accept the challenge?
'when nothing goes right go left'

Offline Tiago Fortuna

• Lenda
  • Liked: 410
    • View Profile
  • Simulation Hardware: CSWv2, CSPv3, CSS SQ, i5 4670K, 16GB 2400 CL10, GTX1080 6GB, 3xLG 23"/Vive
Re: SpinTires
« Reply #1 on: May 26, 2014, 12: 36 »
Olha.. deu-me vontade de pegar na XT12 e ir fazer um bocado de mato :D

Tou farto de ver videos disto mas nunca li grande coisa. É suposto ser um simulador ou e' para ingles ver?

Mas terreno deformavel, graficos porreiros... se lhe juntarem um FFB decente sou capaz de gostar. é completamente diferente do resto do que ha' com rodas.

PS: So mapa e compasso? tou lixado... eu sou o gajo mais desnorteado qeu existe :(

Offline Ricardo Gama

• Lenda
    • View Profile
    • Crowds Garage
« Reply #2 on: May 26, 2014, 12: 45 »
EHEH! É mesmo isso Tiago, tenho a tarde livre, vou meter gota na VESPA 150 SPRINT de 1969 e vou fazer umas estradas de corta fogos só para matar saudades!
Se fosse de XT (qualquer uma!)  era melhor... mas  não há! :)

Não sei se é suposto ser simulador ou não mas parece ser muito engraçado e diferente!

Offline Tiago Fortuna

• Lenda
  • Liked: 410
    • View Profile
  • Simulation Hardware: CSWv2, CSPv3, CSS SQ, i5 4670K, 16GB 2400 CL10, GTX1080 6GB, 3xLG 23"/Vive
« Reply #3 on: May 26, 2014, 12: 51 »
Nao estragues a vespa nesses caminhos pa. Se o meu vizinho sabe (vespista convicto :D ) da-lhe um ataque qualquer :D

De qq maneira nao tou com vontade de gastar euros para algo que vai ficar parado de certeza.

Offline Ricardo Gama

• Lenda
    • View Profile
    • Crowds Garage
« Reply #4 on: May 26, 2014, 13: 26 »
Não te preocupes que aquilo só anda em ritmo de passeio!