Author Topic: McLaren P1, será?  (Read 631 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Alexandre Baptista

• Veterano
  • Liked: 377
  • http://www.alexandre-baptista.com/
    • View Profile
  • Simulation Hardware: Thrustmaster T500rs, DIY seq shifter, Microsoft FFB Wheel com Kit Frex, CH fighterstick, saitek X-45
McLaren P1, será?
« on: January 09, 2014, 03: 14 »
Pode não querer dizer nada mas esta fotografia apareceu no facebook de um dos tipos da Kunos. Sendo que o LaFerrari já é confirmado, temos um belo casal de pombinhos.

Offline Mário Peixoto

• Escrivão e
  • Gestor de Redes Sociais | Staff
  • Lenda
  • Liked: 2446
    • View Profile
  • Simulation Hardware: Fanatec CSL Elite Base+ | Fanatec McLaren GT3 Wheel | Fanatec ClubSport Pedals v2
Re: McLaren P1, será?
« Reply #1 on: January 09, 2014, 03: 38 »
Apesar de gostar da ideia dos pombinhos, confesso que me agradava mais uma ménage... LaFerrari, McLaren P1 e Porsche 918. :biggrin:

Offline Alexandre Baptista

• Veterano
  • Liked: 377
  • http://www.alexandre-baptista.com/
    • View Profile
  • Simulation Hardware: Thrustmaster T500rs, DIY seq shifter, Microsoft FFB Wheel com Kit Frex, CH fighterstick, saitek X-45
« Reply #2 on: January 09, 2014, 04: 17 »
Mário, como tu sabes uma menage só existe para a grande maioria no foro da fantasia por isso infelizmente acho que podes esquecer o 918, ou qualquer outro Porsche.

Offline Mário Peixoto

• Escrivão e
  • Gestor de Redes Sociais | Staff
  • Lenda
  • Liked: 2446
    • View Profile
  • Simulation Hardware: Fanatec CSL Elite Base+ | Fanatec McLaren GT3 Wheel | Fanatec ClubSport Pedals v2
« Reply #3 on: January 11, 2014, 16: 21 »
Sim, eu sei que eles não tem a licença da Porsche. É pena, porque de facto, confirma-se o McLaren P1 no AC. :biggrin:

A few days ago, Kunos Simulazioni confirmed that the studio is extending some of Assetto Corsa’s existing licenses to include new car models.

Now, Marco Massarutto has revealed the first result of this extension as the Mclaren MP4-12C in Assetto Corsa will be joined by the new Mclaren P1 road car.

The P1 is Mclaren’s newest brain child, a plug-in hybrid supercar, combining a 3.8 liter V8 with an electric engine for a combined power of 916hp.

The Mclaren will meet with another similar-designed hybrid supercar in Assetto Corsa, the La Ferrari which was announced around Christmas time.